Persoalan Berkenaan Yuran Keahlian

Apa kepentingan yuran keahlian ini? Kenapa perlu bayar yuran keahlian? 

Yuran keahlian ini hanya dikenakan bagi mereka yang berminat untuk menjadi ahli, ejen, atau stokis di dalam PowerGold untuk mendapatkan faedah-faedah yang ditawarkan. 


Bayaran Keahlian ini sebagai satu commitment fee untuk mendapatkan belian emas pada harga ahli yang lebih rendah dari harja jualan pasaran. Sebab jimatnya bukan sekali sahaja tapi berkali-kali dan tiada had untuk membeli. Terpulang kepada individu itu sama ada membeli untuk keperluan diri sendiri atau untuk urusan jual beli dengan pembeli lain terpulang kepada ahli tersebut.

Jika anda rasakan ianya berbaloi maka jadilah sebahagian dari PowerGold, tiada paksaan dan pilihan ditentukan oleh anda sendiri. Bayaran keahlian ini hanyalah sekali seumur hidup malah keahlian anda boleh diwarisi. Anda juga diberi pilihan pakej keahlian yang sesuai mengikut kemampuan anda

Syarikat juga menawarkan peluang perniagaan kepada anda bagi mendapatkan pendapatan sampingan, dengan peluang perniagaan yang ditawarkan ini anda layak mendapat bonus-bonus tambahan. 

Bagaimanapun jika anda tidak berminat dengan faedah-faedah yang ditawarkan, dan hanya sekali dua sahaja membeli emas dari PowerGold tidak perlulah anda menjadi ahli, anda boleh membeli emas ini secara terus daripada ahli, ejen atau stokis yang sedia ada.


Apa perlu buat setelah menjadi ahli?

Apabila menjadi ahli anda mempunyai 3 pilihan, Saving, Trading & Networking
  • Saving : Boleh menjadi penyimpan emas yang bijak sebab anda dapat dengan harga yang murah. Buat apa beli yang mahal kalau ada yang murah. 
  • Trading : Setelah menjadi ahli secara tidak langsung anda boleh melakukan urusan jual beli sendiri dengan kemudahan e-Katalog untuk anda melakukan jual beli terus dalam talian (online). Tak perlu bersusah-payah membawa emas kesana-sini. Keuntungan trading boleh mencecah RM1 - RM20 pergram. Ikut kemampuan masing-masing.
  • Networking : Merupakan penjana pendapatan tertinggi didalam rangkaian PowerGold. Dengan memperkenalkan sistem member get member program bersama smart partner program. Rangkaian ini mampu menjana pendapatan dari RM450 - RM2100 satu hari.
Walau apapun pilihan anda, keputusan anda memilih PowerGold merupakan pilihan yang tepat. Emas bukan sekadar perhiasan, tetapi merupakan Aset yang Ideal untuk simpanan jangka panjang yang mudah untuk dicairkan.